piątek, 1 lipca 2011

HAND MADE

Rybnik Swap Party gromadzi artystów- hobbystów i wszystkich zajmujących się rękodziełem, decoupagem, kartkami, biżuteria i innymi formami artystycznymi. O to kilku z nich:



Justyna Jurczyk

Fotoreporter sportowy z dzikiego zamiłowania, wytwórca biżuterii z potrzeby serca.
Zakochana w kamieniach półszlachetnych i srebrze. Ostatnio przechodzę fazę zauroczenia... wstążką.
Folklor. Ostatnio modny i to bardzo.
Zastanawiam się, dlaczego teraz dziewczynki nie chodzą ze wstążkami we
włosach?
Pamiętam, kiedy byłam mała i byłam posiadaczką najbardziej imponującego warkocza w szkole, to szalałam ze szczęścia, gdy babci (bardzo zdolnej krawcowej) udało się zdobyć nowy kolor wstążek.
Mama wplatała mi je we włosy.
Tamte czasy dawno minęły...
Ale wstążki dalej lubię.
Moje kolczyki z najnowszej "wstążkowej" kolekcji, a także te robione techniką wire wprapping, będzie można zakupić na najbliższym SWAP Party w okazyjnych cenach!
http://www.justynajurczyk.pl/

Agnieszka Solińska

Agni. Amatorka wszystkiego, co dobre. Dźwięków. Smaków i zapachów. Wyrazów, całych zdań. Ludzi. Obrazów, które potem stara się zatrzymać w fotografii. Robi dużo bałaganu, wycinając, klejąc i gadając od rzeczy.
http://biurko-agni.blogspot.com/

Monika Koczar

Fascynatą wszelkiego rodzaju rękodzieł jestem od zawsze, jednak dopiero od kilku lat zajmuję się tworzeniem własnych projektów. Moje prace cechuje minimalistycznośc, delikatnośc i przede wszystkim kobiecość... Każde dzieło ma swój odrębny, niepowtarzalny charakter

Anna Przeliorz

Inspirowana wszystkim, wykorzystująca wszystko co wpadnie mi w ręce. Takie bazgroły, ale nie na papierze, tylko do zawieszenia na siebie

Marianna Łochowicz

Szyję, bo to moje życie i temu się poświęcam

Lazar Stefania

Broszkowa mama
http://hmorki.pinger.pl/

Kinga Mańka

Studentka filologii polskiej i przyszła nauczycielka.
Hasło przewodnie:
Tworzyć, tworzyć i jeszcze raz bawić się
http://mankologia.blog.pl/

Joanna Fojcik

Pedagog, terapeuta, wychowawca świetlicy.
Zawsze lubiłam coś tworzyć. Od kilku lat zajmuję się robieniem biżuterii i ciągle odnajduję w tym dużo satysfakcji. Uwielbiam "wyżywać się " artystycznie. Mogę przy tym odpoczywać i przede wszystkim dobrze się bawię.

Aleksandra Piekarczyk

Filc odkrywany na nowo!
Artystka u nas pojawi się sie juz czwarty raz!
Pracownia Filcu La Pompon

ZAPRASZAMY do odwiedzenia stoisk, gdzie można będzie zakupić co nieco... ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz