środa, 20 lipca 2011

Podziękowania!

fot. Tomasz Wiśniewski

Witam państwa, nazywam się Iga Igła i Witam w kolejnym odcinku Rozmów Wełny z Nożycami. Gościem naszego dzisiejszego odcinka pt" Kocham swoje ubrania, choć mogę się nimi wymienić, i nie, nie jestem zdziczałą nastolatką" jest Stefania Lazar, młoda projektantka z Rybnika, zafascynowana tkaniną w sposób prawie zatrważający. Jednak żarty żartami, a gościmy ją dziś w naszym studio, jako organizatora kolejnej, V już edycji Rybnik Swap Party.

- Stefanio, jesteś świeżo po kolejnym swapie, jak oceniasz jubileuszową, piątą edycję swap party?

- Niesamowicie. Ostatnia edycja wypadła naprawdę świetnie, i to pod wieloma względami, organizacyjnymi, promocyjnymi czy wreszcie, co najważniejsze- dopisała nam frekwencja, było ponad 140 osób!

- Gratulacje! Dobry wynik, jak widzę RYBNIK SWAP PARTY z każdą kolejną edycją przełamuje kolejne rekordy.

- Tak, zgadzam się. Co najważniejsze jednak, należą się w tym miejscu wielkie podziękowania dla całej ekipy swapa, dla wszystkich pomocników, fotografów, sponsorów, stylistów i naszych wspaniałych modeli!

- Widziałam zdjęcia, muszę przyznać, że robią wrażenie. Powiedz mi, od tego powinnyśmy właściwie zacząć, co takiego zafascynowało Cię w ubraniach, w tkaninie... skąd się to wszystko u Ciebie wzięło?

- Oh, z tego niedługo zrobi się juz długa historia, już tyle razy było to powielane. Od czego się zaczęło... każda dziewczyna uwielbia przebieranki, chce dobrze wyglądać w tym, co ma na sobie. Dla mnie ubrania stanowią nieodłączną właściwie część mojej egzystencji, haha, nie mam, co na siebie włożyć- nie mam humoru i nie wychodzę z domu. Na poważnie jednak, to mój świat. Materiały, tkaniny, dodatki, a tworzenie tego, łączenie ich w kolorowe całości daje mi niesamowitego kopa.

- A co na to Twoi rodzice? Oni akceptują tego Twojego 'kopa'?

- Teraz już tak, ale musze przyznać, że często mają ochotę dać mi swoistego kopa ze względu na wieczny bałagan w pokoju, mój pokój to wielka szafa, ubrania są wszędzie. Nie układam ich do szafy, bo tak jest łatwiej i mam je pod ręką. Nie, chwila... Przecież one nie zmieściłyby się juz do żadnej szafy.

- Może przydałby się jakiś bunkier? Próbowałaś poruszyć ten problem z władzami miasta?

- Tak, owszem. Nagłaśniałam problem, został on jednak bez odzewu.

- Trzeba być dobrej myśli. Umówmy sie tak, ja załatwię Ci rozmowę w tej sprawie u prezydenta, Ty w zamian uszyjesz dla mnie nieziemską sukienkę, co Ty na to?

- Jestem jak najbardziej za!

- Powiedz mi jeszcze na koniec, interesuje mnie jedno, na pewno nie każdy ciuszek znajduje zawsze na takiej imprezie jak Rybnik Swap Party swojego nowego właściciela, co dzieje się z resztą ubrań?

- Ubrania, które nie znajdą nowego, nazwijmy to 'nosiciela' zostały oddane do Domu Dziecka i schroniska "Przytulisko"

- Bardzo dziękuję, że byłaś dziś u nas. Życzę dalszych sukcesów na polu... tkaninowym, i pamiętaj o sukience!



PODZIĘKOWANIA

Raz jeszcze DZIĘKUJEMY naszym Sponsorom:

AP Edukacja-Wydruk materiałów reklamowych oraz prezenty dla uczestników, m.in kubki termiczne, parasole, startery do Orange, smycze ...

Avon- wizaż oraz prezenty dla uczestników w postaci koszów kosmetyków

Black Shadows - napoje energetyzujące

Kazim.pl - bodypaiting, studio które zadbało o efekty specjalne w trakcie pokazu z ubrań SWAPowych

Katarzyna Kaczmarczyk- sponsor i realizator nagrody głównej(sesji zdjęciowej)

Piem Projekt- realizacja plakatów oraz wejciówek


Oraz:

Rybniczanka.pl
Rybnik.com.pl
Bar Masala
Telewizja TVT
RybnikCity.pl
Kulturalny Club
Zalew.art.pl
Hot party.pl
CafeRybnik.pl
Nowiny.pl


Muzycy: Chmiel i Szewa
Prowadzący: Rafał Soliński


fot. źródło http://glowna.rybnikcity.pl/


fot. Rafał Szymura

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz